بین این همه ضمیر فقط "او" کافیست

الیا هستم متولد 72 و همسرم سعید متولد 66. پنجم بهمن سال 92 عقد کردیم و 9 بهمن سال 94 قراره عروسیمون باشه .حرفها و دلنوشته هامو که به هیچکس نمیتونم بگم اینجا می نویسم

بین این همه ضمیر فقط "او" کافیست

الیا هستم متولد 72 و همسرم سعید متولد 66. پنجم بهمن سال 92 عقد کردیم و 9 بهمن سال 94 قراره عروسیمون باشه .حرفها و دلنوشته هامو که به هیچکس نمیتونم بگم اینجا می نویسم

معرفی

سلام

من الیا هستم

متولد سال 1372 و همسرم سعید متولد 1366 ، من کارمند یک شرکت لبنیات هستم و همسرم مهندس عمران و همچنین سرپرست فروش یک شرکت حبوبات ، توی یک شرکت ساختمانی باهم دیگه همکار بودیم و بعد از اینکه چند ماه باهم دوست بودیم و پس از ماجراهای فراوان ازدواج کردیم، بنا به دلایلی که فکر میکنم گفتنش به صلاح نیست از ماه 8 عقدمون به بعد با هم و در یک سوییت در حومه شهر زندگی می کردیم، و بعد از پستی بلندی های فراوان تصمیم گرفتیم که عروسی مون رو بر پا کنیم ویک ماه پیش منزلمون رو عوض کردیم و یک خونه تقریبا سازگار با سلیقه من اجاره کردیم، و قراره تاریخ 9 بهمن که البته 8 بهمن تولد همسری هست عروسی بگیریم،مدتهاست که وبلاگ های نورا ، اشتی و هیلا و حسنا و عسل خانومی و .... رو می خونم و تصمیم گرفتم من هم از زندگیم بگم، خواهشا همراهم باشید و نظراتتون رو ازم دریغ نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.